måndag 31 december 2012

2012 sista dag

Om bara några timmar är det dags att slänga ut köksalmanackan och fira det nya året med Jan Malmsjö på TVn och fyrverkerier utanför fönsret. 2012 är ett år som verkligen har gått fort och kan knappt förstå att för ett år sedan satt jag hemma med min familj och såg på de filmer som TVn hade att erbjuda den kvällen medan vi, som denna kväll, väntade på att den mörka vinterhimlen snart skulle lysas upp av alla raketer.
De dagar som har gått sedan jag senast skrev här har jag jobbat med mina beskrivningar för "busenkel" halsduk so jag har valt att kalla den :P Förhoppningsvis så kommer beskrivningen att vara uppe imorgon eller dagen efter! Jag kommer även att lägga upp en egen beskrivning på hur man gör ett par jättefina lovikkavantar :D
Dessutom vill jag berätta att "En värmande hand" nu även finns på Facebook!! om ni vill gå in och se:  http://www.facebook.com/events/147562415394435/?fref=ts


                                     Gott nytt år/ Caroline Bäcklund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar