söndag 27 januari 2013

Bara några dagar kvar..


Om bara 5 dagar är det sista dagen för att lämna in sina stickningar till projektet! Om det är någon som är intresserad av lämna in något så kan ni skicka ett litet mejl till mig på: caroline.backlund59@gmail.com !
Dessutom vill jag passa på att speciellt tacka Turinge-Taxinge församling och Miriam från Uddevalla som har skänkt majoriteten av det jag för tillfället har fått in. Tack så mycket! Dessutom vill jag också passa på att länka till Miriams jättesöta blogg för den som vill fortsätta läs något trevligt nu på kvällskvisten ;) http://bamsebusfunderingar.blogspot.se/


                                                                                        ha det gott/ Caroline

1 kommentar:

  1. Jag är SÅ glad att jag fått hjälpa till! och hoppas projektet blir lyckat!
    Kram Miriam

    SvaraRadera